What the h*ll am I supposed to do..?

Äntligen är jag klar med min del av disken.. Inte min starka sida det där.. Nu har jag packningen kvar att göra.. Kommer ta hur lång tid som helst innan jag kan hoppa ner i sängen.. TUR att jag åker till Sverige imorgon! :)


Dagens humör: Trött, irriterad med glad?!
Dagens mående:
Helt okej!
Dagens borde:
Alldeles för mycket, men framförallt packa och färga ögonbrynen..
Dagens frisyr:
Utsläppt och ganska ruffsigt...
Dagens klädsel:
Mys..
Dagens planer:
Planerna som är kvar är som sagt, packing och ögonbrynsfärgning..
Dagens vill ha:
Paraplydrinkar i Turkiet!
dagens längtan:
Hem till brorsdottern
Dagens fundering:
Hur i jössenam jag ska hinna växla och lämna in väskan innan jobbet imorgon..
Dagens beroende:
Choklad!
Dagens tråkigaste:
Den tunga packingen på jobbet...!
Dagens låt:
Disturbed - Liberate


Jag har förövrigt insett att det finns inget snyggare än solbränd hud med vita klädesplagg på! Mmm...!


Inte ett speciellt långt inlägg dte här men, jag hinner faktiskt inte...

Chopp Chopp...!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0