Yei!

Otroligt jobbigt dag känner jag... Hur seg och trött som helst, skönt att vara ensam hemma ikväll och bara titta på tv och slöa. Lär bli lite läsning också.

Jessica, jag "lånar" den här av dig...!

Dagens humör: Peppad
Dagens mående:
Trött och febrig..
Dagens borde:
Tvätta, laga mat och packa...
Dagens frisyr:
Uppsatt i hästsvans.. haha. sjukt snyggt ord Jessica!
Dagens klädsel:
Baggy..
Dagens planer:
Tvätta, laga mat, allmänt grejjande..
Dagens vill ha:
Lagad mat
Dagens längtan:
Swedenrock (22 dagar kvar!) och Metaltown (45 dagar kvar..)
Dagens fundering:
Hur i jössenam jag ska ta mig hem på söndag..
Dagens beroende:
Fox..
Dagens tråkigaste:
Att jag inte hittade några solglasögon
Dagens låt:
Stay away tonight - Espen Lind


Det är 22 dagar kvar till SRF, det är sanslöst konstigt förövrigt..! Det kommer bli satans nice.. Otroligt bra musik, trevligt folk och mycket öl :P Yei!
Men, jag har kommit fram till en jobbig sak.. Jag kommer förmodligen vara berusad, under större delen av Juni..

3-6 Juni: Swedenrock
10-17 Juni: Turkiet
18-22 Juni: Midsommar (någonstans..?)
26-27 Juni: Metaltown


Och däremellan, speciellt efter Srf, kommer jag vara helt tokigt bakfull.. Huvaligen.. Men, jag kommer ha förbannat roligt, så det kommer vara värt det! Det allra bästa är, att både jag och Jessica fyller år när vi är i Turkiet. Hon fyller år den 13:e Juni, och jag den 15:e... Hurra Hurra Hurra!

Nu, ska jag laga någon form av mat, eller, om jag ska tvätta först? Åh...

Chopp Chopp!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0