Kyla finns..!

Dagens humör: Arg
Dagens mående: Huvudvärk och fryser som en igloo
Dagens borde: Sova!
Dagens frisyr: Ruffsigt och uppsatt..
Dagens klädsel: Lewisjeansen, linne och tröja
Dagens planer: Sova!
Dagens vill ha: 30+, sol och en kall Captain Morgan i handen brevid poolen.
Dagens längtan: Hotellet i helgen..
Dagens fundering: Hur kan vissa få de jobben de har?
Dagens beroende: Värme
Dagens tråkigaste:
~ Snöslasket som tröngde sig in i mina skor när jag hoppade av bussen vid jobbet.
~ Att jag jobbar för idioter.
~ Tråkigt och tråkigt. Men börjar fundera på om mitt finger är inflamerat.
~ Att jag glömde mina nycklar hemma.. Så jag inte kom in i lägenheten efter jobbet..
Dagens låt: Pearl Jam - Unthought Known.
Dagens bästa: Att jag fick skjuts hem från jobbet, och att det var övertid!



Sova!


Chopp Chopp!










Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0