Because I said so..

Har tittat på "Because I said so" nu.. Vilket resulterar i en deppig fortsättning på kvällen.. Många funderingar hit och dit nu.. Ogillar de här kvällarna otroligt mycket. Allt blir så osäkert.. Jag behöver höra/känna osv från människor, olika saker som den filmen handlar om. Rörigt alltihop. Jag behöver skriva riktig dagbok..


Jag har jobbat idag, skulle jobba 08-00-15.00 egentligen. Men, smart som jag va inatt så ställde jag klockan på samma tid som när jag brukar gå upp på veckodagarna då jag börjar 09.00. Så, jag vaknade när bussen till jobbet gick. Skyndade mig till bussen, som jag trodde skulle gå en kvart/halvtimme efter den rätte bussen. Väl framme på stationen möts jag av tabellerna som visar, att nej, nu när det är lördag går bussen bara en gång i timmen på morgonen, vilket innebar att jag i princip satt på stationen och väntade i 35minuter. Kul. Fick dock istället jobba över på övertiden i eftermiddags. Kändes skönt..

Tråkigt inlägg det här, men, som sagt, kvällen är inte bra just nu..

Uppdaterar imorgon när jag sovit och vilat ut..

Chopp Chopp...



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0