Brända popcorn och bilmeck..

Dagens humör: Glad, redan lite ångestfylld för att åka till Oslo imorgon dock..
Dagens mående: Huvudvärk!
Dagens borde: Duscha och göra iordning mig..
Dagens frisyr: Uppsatt..
Dagens klädsel: Leggins, två långa linnen och en tröja.
Dagens planer: Duscha, städa upp lite, har redan diskat, träffa Vicks och Fredde och kanske ett par Lekeryds folk..? Och att jag kanske får se "Dansbandskampen"......?
Dagens vill ha: En sjukt bra plan för vad vi ska hitta på i eftermiddag/kväll!
Dagens längtan: Till i eftermiddag.
Dagens fundering: Vad vi ska hitta på imorgon när Vicks och Fredde kommer?
Dagens beroende: Vatten och alvedon! 
Dagens tråkigaste: Att jag mådde sämst imorse och inte kunde hjälpa till och flytta farmos Astas saker..
Dagens låt: -
Dagens bästa: Att jag är i Huskvarna, och att det kommer bli en bra eftermiddag/kväll!


Igårkväll frös jag nog värre än på väääldigt länge. Vi var i Henriks pappas garage och meckade med Henriks bil..
Jag hade på mig; leggins, jeans, två linnen, en tröja, min jacka, och Henriks jobbjacka över + vantar+halsduk+mössa. 
Trots detta stog jag och huttrade och frös som en.. ja.. jag vet faktiskt inte vad! Bilen blev iallafall bra, spann som en katt när vi åkte från Lekeryd till Ica i Huskvarna och Henrik var så himla glad, men, när vi sedan skulle hem till lägenheten så började den hacka en del.. Så, han kommer vä förmodligen få öppna motorhuven, IGEN.. Stackars..

Väl på Ica så köptes det värmeljus, chokladpudding, popcorn och annat mys. När vi sedan kom hem skulle jag poppa popcorn, vilket faktiskt aldrig är lätt med en ny micro?! Första påsen blev himla bränd, nästa påse blev knappt poppad. Jag tror egentligen inte att det var mig popcornen blev misslyckade av, utan av en himla dum micro!

Vid 10 drog vi igång filmen, jag såg kanske 10minuter, sen sov jag i Henriks knä.. Och han hade tydligen somnat ganska fort han också, så tji till den myskvällen!


Klockan 09.00 morse åkte Henrik med sin farbror till farmor Asta som ville ha flythjälp. Meningen var att jag skulle följa med, men med den här huvudvärken hade det aldrig blivit en rolig dag att flytta på!
Känner mig som den där jobbiga flickvännen som inte vill träffa och hjälpa hans familj, men så är det inte alls! :(

I eftermiddag däremot, då MÅSTE jag må bättre, då ska Vicks och Fredde komma hit. Jag har INGEN aning om vad vi ska hitta på?


Chopp Chopp!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0