Haaard work,work..

Dagens humör: Irriterad och övertrött..
Dagens mående: Ptja, ganska bra..
Dagens borde: Färga ögonfransarna..
Dagens frisyr: Uppsatt..
Dagens klädsel: Jeans, grönt linne och svart, tunn tröja..
Dagens planer: Dagens plan var att köpa nya underkläder, det gick sådär..
Dagens vill ha: En lång varm Henrik-kram!
Dagens längtan: Till torsdag klockan 22.15! Åh..
Dagens fundering: Vem som egentligen började med gummibandsskjutningen på jobbet? Philip?
Dagens beroende: Musik!
Dagens tråkigaste: Att jag inte hittade några underkläder..
Dagens låt: Metallica - Nothing else matters
Dagens bästa: Att jag fick skjuts av Afzal hem från jobbet!


Jaha, ännu en dag i mitt otroligt händelserika liv har passerat. Och vad har jag gjort med den? Jag har jobbat som en idiot, och försökt shoppa underkläder.

Jobbet, ja, herregud. Det har varit sanslöst mycket lådor idag, ändå var det bara 1 timmes plock-övertid. Tack vare att en av våra skiftledare (Krishna som han heter) är dum i huvudet. Förlåt uttrycket, men så är det. Han förstår överhuvudtaget inte vad man säger och svara på saker han TROR att han hör. Och, han PUMPAR ut lådorna.
Den vanliga gränsen de har på jobbet för hur många lådor som får vara på bandet är cirka 500. När han har skiftet är dte ungefär 850 lådor. Vilket innebär att det är kö till alla stationer och arbetet stoppas verkligen upp hela tiden. Åh, jag är så arg! Det går egentligen inte fortare för att han gör så!
Jobbade över en timme, sen vägrade jag jobba mer. Skönt nog kom Afzal som en räddande ängel och frågade om jag ville åka bil hem. JA tack, hellre vara inne i Oslo 17.20 än 17.45!

Skulle även handla underkläder, men, för det första hittade jag egentligen inget roligt alls, men tror att Henrik och jag ska kika på kläder i helgen så då får han hjälpa mig, sen va det ingen bra dag för underklädsshopping heller..

Nu, ligger Linnéa i sängen och läser, ser galet skönt ut så, ska nog göra detsamma!

Chopp Chopp!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0