Huskvarna..!

Dagens humör: Rastlös
Dagens mående: Bra, småstressad av någon anledning..
Dagens borde: Har inga borden här :)
Dagens frisyr: Två toffsar och mössa.
Dagens klädsel: Leggins, två långa linnen och en tröja.
Dagens planer: Gå och handla mat till kvällen, duscha och fixa med Henriks bil.
Dagens vill ha: The Sims 3!
Dagens längtan: Till i eftermiddag.
Dagens fundering: Vad vi ska hitta på imorgon när Vicks och Fredde kommer?
Dagens beroende: Vatten.
Dagens tråkigaste: Att det är en ganska bra bit att gå till affären..
Dagens låt: Petter Hagman - Ecotron
Dagens bästa: Vakna av en puss klockan 05.30 imorse.


Japp, nu sitter jag i Henriks lägenhet i Huskvarna. Måste säga att det är himla skönt att vara ledig på en fredag! Är även ganska stolt över att jag faktiskt vaknade 09.30.. Men,känner nu att jag gärna skulle sova mer, men det kan jag inte. För jag måste gå och handla mat osv som jag ska överraska med när Henrik kommer hem från jobbet :) Vet dock inte ritkgit vad jag ska bjuda på, risken finns att det blir Carbonara, som vanligt, fast, har bara ätit det med honom en gång så, för hans del gör det kanske inte så mycket.. :)

Imorgon ska vi hjälpa Henriks farmor att flytta, efter det så ska vi träffa Vicks och Fredde! Det ser jag verkligen fram emot! :D 

Chopp Chopp!





Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Jag ser fram emot i morgon! :D Lycka till med maten, det kommer säkert att gå galant!

2009-10-30 @ 12:03:00
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0