Söndag..

Dagens humör: Fundersam..
Dagens mående: Bra, småsnorig, men det är ju inget nytt!
Dagens borde: Städa och tvätta..
Dagens frisyr: Morgonruffs, fömodligen hela dagen.
Dagens klädsel: Mysbrallor, två linnen och min älskade Volbeattröja..
Dagens planer: Städa, tvätta, och gå ut och gå.
Dagens vill ha: En riktigt god resturangmiddag..
Dagens längtan: Swedenrock 2010.. Om jag nu kommer ha råd med biljett innan de tar slut..
Dagens fundering: Det flyger runt en hel del..
Dagens beroende: Musik!
Dagens tråkigaste: Städningen, och att det är söndag..
Dagens låt: Von Hofstenz - Blue Hawaii
Dagens bästa: Att man fick sova en timme längre!


Lyssnar på "Goodbye my lover" nu, som fixar himla mycket hemska minnen och tankar. Jag förstår inte hur en människa kan förstöra en annan människas liv på det sättet.. Men så är det iallafall. Jag får egentligen skylla mig själv nu när jag lyssnar på låten. Men, det är ganska skönt att rensa de tankarna i bland också..


Igårkväll kikade jag på "Dansbandskampen". Synd att inte Scotts är med iår också.. Men, har en känsla av att de och Lars Kristerz kommer gästa någon gång, så, jag får helt enkelt börja följa programmet, så jag inte missar Scotts :P haha. Men tror inte att jag kommer få se programmet på lördag?

Nej, nu ska jag ta tag i det här, städningen börjar.. NU!

Chopp Chopp..



Uppdatering;
För att göra mina tankar om otrohet osv ännu värre idag ringde en kompis nu och berättade att hans flickvän vart otrogen.. Vad fan är problemet med folk?! Hur svårt kan det vara och vara ärlig om saker och ting?! Känner man att man känner/tänker på någon annan, så är dte ju nåt som är fel i förhållandet.. Personen som är otrogen kan ju inte heller må bra av situationen?! Men, folk vill väl påde ha kakan och ligga med andra!

Sanningen sårar, men lögner förstör människor.. Tro mig, jag vet vad jag snackar om..!










Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - En blogg om självkänsla, tankar och tips!

Inte lyssna på den låten :(

2009-10-25 @ 20:04:31
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0