Uppdatera?

Dagens humör: Irriterad
Dagens mående: Hyffsat, vart trött dock..
Dagens borde: Städat..
Dagens frisyr: Första dagen sen i måndags utan mössa. Uppsatt i hästsvans.
Dagens klädsel: Mysbrallor, två linnen och min älskade Volbeattröja..
Dagens planer: Sova! Ska ändå upp klockan 06.45 imorgon..
Dagens vill ha: En viss herre..
Dagens längtan: Tills på torsdag när jag får kramas och pussas igen..!
Dagens fundering: Hur vissa människor på mitt jobb fortfarande får jobba kvar.
Dagens beroende: Musik
Dagens tråkigaste:
~ Att Henrik fyller år och jag inte är hemma.
~ Mustasch spelar i Huskvarna.
~ Jag jobbade över och "missade" FMXen i Spektrum.
~ Jag storhandlade på Ultra, väl vid kassan insåg jag att min plånbok inte var med mig i väskan..
~ Bearnaisen var inte så god som jag hoppades.
~ Att jag egentligen borde sova just nu med tanke på att jag ska jobba imorgon..
Listan kan uppenbarligen göras lång..
Dagens låt: Takida - Too late
Dagens bästa: Att maten jag lagade blev så sjukt god!


Ja.. Nu har det varit sådär dåligt med uppdateringar igen.. Sist jag uppdaterade var veckan då Vicks, Henrik, Fredde och jag var på Piren i Jönköping. Vilket var i somras någongång..

Vad har hänt sen sist då? Jaa.. En hel del?
~ Mitt hår är påväg, sakta men säkert, att bli blondt igen.
~ Jag och Henrik har snart varit officiellt tillsammans i 3månader.
~ Jobbet går finfint och de älskar mig (uppenbarligen).
~ Min älskade lillpuffla börjar bli en storpuffla, börjar få tänder osv osv..
~ Jag har börjat inse att man aldrig ska nöja sig med det lilla, utan börja agera!
Jag skulle kunna skriva så mycket här..

Igår visade Saga N världens bästa affär, som ska besökas på tisdag, om jag får sluta minst 1timme tidigare (eftersom de stänger klockan 17.oo, och jag aldrig är i stan innan 18.oo i vanliga fall). Jag kan inte gå in på vad det är för affär, för det är en överraskning till min fina Henrik som fyller år idag. Många har chansat på att det är en porrbutik, men, det är det är det faktiskt inte! Det är något mycket bättre! Moohaha.


Jag tänker börja uppdatera som den bloggerska jag är.. Haha. Nej, men, det ska bli ordning. Jag tycker om att avreagera mig genom att skriva så det lär göras. Imorgon ska jag alltså jobba, jag ska tella, eller på svenska inventera hela dagen. Ska bli spännande att se hur jag och fröken Bratt ska hinna med att inventera HELA bufferten på 50. Kan bli otroligt spännande och tröttsamt!


Nu, lär jag försöka kalla på herr Blund!

Chopp Chopp!







Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0