Läkarbesök.

Dagens humör: Förtvivlad..
Dagens mående: Inge vidare.
Dagens borde: Borde inget med min satans hand.
Dagens frisyr: Lamt försök att sätta upp håret i toffs, det gick sådär eftersom jag knappt kan använda högerhanden. men det får duga.
Dagens klädsel: Svarta jeans och tröja.
Dagens planer: Ska till läkaren vid 15.30. Sen planerar jag att försöka duscha, vilket kommer bli en upplevelse..
Dagens vill ha: En snygg tub-halsduk!
Dagens längtan: Till värmen. Grattis, cirka 300 dagar kvar till nästa sommar..
Dagens fundering: Hur fan ska jag kunna tvätta håret nu då?
Dagens beroende: Aloe Vera salva och kompresser..
Dagens värsta: Handen.
Dagens låt: Cartoons - Diddley Dee
Dagens bästa: Att en läkare kommer försöka fixa till handen.


Jag skulle ringt till läkaren med en gång, det sa sjuksköterskan jag pratade med precis. Men en sådan här brännskada kan väl inte bli såhär farlig tänkte jag i söndagskväll. Jag skulle lyssnat på Randi.. :( Om det går hål på blåsan kommer det bli jätteinfekterat sa sköterskan. Och i värsta fall kan det sluta med operation. vad är det som händer!? Åh.. Det är synd om mig!

Chopp chopp




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0