Oh Romeo, where do you have your Juliet?

Dagens humör: Glad
Dagens mående: Sådär med tanke på handen.
Dagens borde: Fixat iordning cv:t..
Dagens frisyr: Lugg och uppsatt i toffs.
Dagens klädsel: Svarta jeans och just nu en mys-tröja.
Dagens(morgondagens) planer: Sova strax, och imorgon bär det förmodligen av till Borås för att köpa nån av dom 10 halsdukarna jag hittat. Hur ska jag kunna välja?
Dagens vill ha: En snygg tub-halsduk!
Dagens längtan: Till värmen. Grattis, cirka 300 dagar kvar till nästa sommar..
Dagens fundering: Hur personer som har uppenbart serviceinriktade jobb kan med att vara otrevliga?
Dagens beroende: Aloe Vera salva och kompresser..
Dagens värsta: Handen.
Dagens låt: Shebang - Romeo
Dagens bästa: Att jag fick mina skattepapper(från Sverige) från Augusti09-Augusti10. Får tillbaka 703kr, och jag minns inte ens att jag jobbat i Sverige under denna period. Men.. tydligen :D

Det finns så sinnessjukt mycket snygga tub-halsdukar nu. Jag kommer aldrig kunna bestämma mig för vad jag vill ha? Hur ska detta egentligen sluta? + att jag MÅSTE köpa ett par fina vantar också, förfryser ju nästan händerna nu. Och det är inte ens höst än. (Det BORDE iallafall inte vara höst än, det är ju faktiskt fortfarande augusti, men utanför fönstret är det just nu frost. Hmpf)

Nu ska jag kika upp bussar inför imorgon, och sen blir det sömn.

Chopp chopp!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0