Kära ni..

Det har blivit lite uppehåll i min uppdatering. Jag har helt enkelt inte haft ork att uppdatera, speciellt inte när det inte händer något.

Härromdagen fick jag yttligare en kommentar om mitt Captain Morgan glas. Denna gång skrevs det att mitt glas kommer upp bland de första bilderna på google när man söker på "CaptainMorgan Glas". Hur kul är inte det?! :)

Kommentaren lydde;

Hej!
Jag fick syn på din blogg för du hade lagt upp ett Captain Morgan glas som visades på google när jag sökte på "captain morgan glas".
Är så nyfiken på vart du köpt det glaset?
Tacksam för svar, jättefin blogg btw :)
/ Sara


Svar på detta; Sara, glasen kommer från en krog i Oslo. Alltså vet jag faktiskt inte vart man kan köpa dem tyvärr..


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0