Sillsallad

Man skulle kunna tro att jag är 70år gammal. Men jag ÄLSKAR sillsallad. Speciellt på macka ihop med julskinka. Nu har jag tyvärr ingen julskinka än, men en macka med sillsallad och kokt ägg duger lika bra! (Jag vet, det är lite väl tidigt med julmat än men, jag kan inte hålla mig, okej?) Åh, jag längtar till Jansons-frestelse! Åhh...! 

Julen börjar tidigt iår!
Igår gjorde jag min favoritfudge också. Den är snabb och galet god. Kanske därför mamma kallar den "Strykande åtgång"? Senare kommer iallafall mitt recept på denna goda godis här på bloggen. Håll utkik!



Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-12-02 @ 15:38:40
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0