Tuff tuff tåg.

Sådär, nu har vi myst färdigt på marknaden. Jag sitter på tåget (eller egentligen inte, för klockan är 23.54 den 16e, men jag har ju installerat inlägget, Yei!).

Vet ni vad, trots att jag egentligen inte skriver precis just nu, så vet jag vad jag tänker just nu på tåget.
"Fan, kan folk inte bara skaffa sig hörlurar som är isolerade så folk runt omkring slipper höra skitmusik?!" För detta dilemma händer var och varenda gång jag åker kollektivt, vilket är väldigt ofta. Det stör mig något fruktansvärt! Så kom ihåg det alla ni som inte har isolerade hörlurar, ni är fruktansvärt störande. Alla gillar inte eran musik.
Eller är det kanske så att folk köper oisolerade lurar just för att andra ska höra, för att de vill visa upp sin musik? Isåfall så lyckas de/ni, fast inte på ett bra sätt! För det spelar ingen roll om det är underbara Volbeat eller nåt hiphop skit, för allt låter lika illa när man hör det genom andras hörlurar!

Visst är jag possitiv?



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0