Världpremiär!

Ja, det är märkligt. Ulricehamn har "världspremiär" ikväll.
Jag vet inte, men jag tycker faktiskt, trots allt att det är lite coolt. Även om det inte är en film som hela världen någonsin kommer att se. "Änglagård"filmerna väldigt mycket kult. Eller hur?

"Änglagård - Tredje gången gilt" har alltså premiär här i Ulricehamn. Pappa hämtade mig på stationen runt 6, och herregud säger jag. SÅ mycket folk utanför "Folkan" (som är Ulricehamns biograf). "Folkan" var förövrigt en av de första biograferna i Sverige som fick 3D-biograf. Det ni!
Hade vart kul att se alla de gamla bilarna som är med i filmerna. Men men, pappa ville minsann inte stanna. Och jag såg ju trots allt hela familjen Nutley, Wolf och de andra ett par gånger i somras när de var här och spelade in filmen. Och, de är väl inget speciellt. Folk som folk.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0