Jag har försökt att visa dig med blicken..

Dagens humör: Små irriterad på saker och ting.
Dagens mående: Snorig och rethostig.
Dagens borde: Hm.. Planera upp morgondagen på schema?
Dagens frisyr: Fruktansvärt slarvigt ruffs.
Dagens klädsel: Mysbrallor och träningströja.
Dagens planer: Åka till a6 för att införhandla nödvändiga saker, bland annat till SRF.
Dagens vill ha: En sommarstuga på västkusten.
Dagens längtan: Sweden Rock!
Dagens fundering: Vilka smycken jag ska ha på lördag..
Dagens beroende: Vatten
Dagens tråkigaste: Att Henrik jobbar till 16.00..
Dagens låt: Melissa Horn - Lät du henne komma närmre
Dagens bästa: Att jag kommer inhandla mycket bra-att-ha saker..


Jag är irriterad. Så enkelt är det. Eller förbannad? Jag vet inte.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0