Please don´t take my sunshine away..

Dagens humör: Bra, smått stressad.
Dagens mående: Snorig och trött.. spännande.
Dagens borde: Packa packa packa.
Dagens frisyr: Uppsatt i två toffsar just nu.
Dagens klädsel: Harem-byxor och tshirt.
Dagens planer: Packa, åka till Jönköping.
Dagens vill ha: En himla fin sommarklänning!
Dagens längtan: Sweden Rock!
Dagens fundering: Vilka smycken jag ska ha på lördag..
Dagens beroende: Vatten
Dagens tråkigaste: Att jag sov lite för länge..
Dagens låt: Elisabeth Mitchell - You are my sunshine
Dagens bästa: Träffa honey igen!


"You are my sunshine". Jag har funderat endel på den låten, den är ju egentligen jättesorglig, men man sjunger den ganska glatt? Why?

Har nu bokat bussbiljett, jag är fortfarande (efter cirka 1år..) helt förbryllad över att det kostar 110kr att åka mellan Ulricehamn och Jönköping med Västtrafik, samtidigt som samma sträcka med Swebus kostar cirka 49kr? Det är väldans konstigt. Måste jag säga..

Nästa helg är det förövrigt "Sex and the city 2" som gäller med Vicks och Becca! Jösses, det kommer bli så bra, jag ska nog klä upp mig tror jag! Vicks berättade om att på smygpremiären nere i Ängelholm ska man klä upp sig, man blir bjuden på drinkar o sådär. De hade vart himla kul! Är det samma sak i typ Jönköping?

Nu måste jag hoppa iväg. Ha en förträfflig dag!

Chopp Chopp!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0