Tillbaka.. Igen!

Nu tänkte jag återigen ta tag i bloggandet, mest för skojsskull..

Tryck F5 om du ser den gamla bloggen!


Dagens humör:
Glad, fridfull? Haha..
Dagens mående: Bra, fast, nej, förkyld o jävlig, men det är som vanligt inget nytt.
Dagens borde: Städa
Dagens frisyr: Ruffsigt just nu, Duscha strax, sen lär det vara utsläppt.
Dagens klädsel: Jeans och tröja.
Dagens planer: Duscha, städa, prata med Vicks och gå på körkorts-informations-kurs (Suck).
Dagens vill ha: 30+, sol och en kall Captain Morgan i handen brevid poolen.
Dagens längtan: Sweden Rock!
Dagens fundering: Hur i jössenam man kan ta 350kr/per person för att fika och prata om regler man redan vet om?
Dagens beroende: Värme
Dagens tråkigaste: Körkortsgrejen..
Dagens låt: Aerosmith - Walk this way
Dagens bästa: Att jag känner mig väldigt nöjd över bröllops outfiten till lördag!


Jag är tillbaka! Bloggen är ändrad en aning, så, ser du den gamla tråkiga, tryck F5!
Nu ska jag äta sommarmat! Sill och potatis. Namnam!


Chopp Chopp!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0