17 år?

God morgon kära läsare!

Kom att tänka på en ganska rolig sak innan, när vi var ute förra helgen så kom det fram en gubbe i 40-50års åldern och började prata med mig. Eftersom jag var nykter så var det ganska obehagligt. Han hade dock en väldigt annorlunda raggningstaktik. Han sa att jag var en kopia av hans systerdotter. Det var äckligt. Han pratade med mig i typ 5minuter och kunde verkligen inte ge sig med att jag var på pricken lik henne och han var allmänt vidrig. Och så sa han att hon är lika gammal som jag. "Jaha, och hur gammal är jag då?".Hans svar var "17 förstås!". WHAT?! Ser jag ut som 17? Ja, jag vet inte, men jag tackar och tar emot!

Nu ska jag ut med vovven och hoppas på att inte bli överfallen och attackerad. En sak är säker, jag tänker inte gå med Ipod!

Hoppas ni alla har en bra dag? Vad gör ni?





Kommentarer
Postat av: Laila

haha sjukt roligt :) 17 ;););)

2010-11-30 @ 12:06:26
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0