Herregud.

Det blev en långhelg. Men, som arbetslös har man ju tråkigt nog helg jämt. Jag ogillar mitt liv just nu.

Allt började i torsdags när det bar iväg mot Stockholm. Bodde på "Best hostel city", eller vad det nu hette, helt okej iallafall! På eftermiddagen kom min älskade Hannah förbi och hälsade på en sväng. Så himla roligt att träffas igen! På kvällen bar det iväg till Fryshuset där "Stone Sour" spelade. Herregud. Det var så fruktansvärt bra. Jag älskar Corey taylor! Tack Niclas, Markus och Pernilla för en bra torsdagskväll!
På fredagen åkte jag buss hem till Huskvarna, de andra stannade kvar yttligare en kväll i Stockholm. Ett tips, ska ni någongång åka buss så åk med "Bus4you". Det finns inget bättre alternativ! Riktiga fotöljer som man sitter i osv. Galet bra!

På fredagskvällen här i Jönköping bjöds det på yttligare en konsert trots min extrema bakfylla. Denna gången rockabilly. "John Lindberg Trio" och sablans vad bra det var! Helt galet. Jag hade fruktansvärt kul, trots en illasittande nacke och ömma vader sedan kvällen innan. Men jag får väl skylla mig själv när jag stog och hoppade och headbangade i 1½ timme kvällen innan.
Jag har länge funderat på att jag gärna skulle vilja ha en kontrabas. JLT fick mig att inse att ja, jag ska ha en kontrabas! Så, jag ska starta ett band, vilka vill vara med?

Igårkväll så var Henrik fyllechaffis när det var rockabillyfest utomsocknes.

Nu orkar jag inte skriva mer, för jag är fortfarande inte i mitt sinnesfulla bruk.

Tack för mig.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0