Hoppsan..

Här har det inte hänt något på ett bra tag, och det har det inte i det verkliga livet direkt heller..

I lördags åkte Henrik, Mattan och jag till Gekås. Det kändes jobbigt redan kvällen innan. Jag brukar alltid se fram emot Gekås eftersom man alltid hittar trevliga små ting att ta med hem. Pågrund av att det var höstlov och att det var lördag drog ner mina förväntningar. Lördagen innan slogs det rekord med en dagskassa på 25.2 miljoner. Förstår ni? 25.2 MILJONER, på en dag?! Herregud.. Och ja, det var förbannat mycket folk även denna lördag då vi bestämt att åka. Dagskassan slutade tydligen "bara" på 18.5 miljoner, och jag själv bidrog med 1300kronor. Jag tyckte att jag fick med mig alldeles för lite saker hem för alla de riksdalerna. Men men, det är ju tur att den däringa Boris tjänar lite pengar. Vi såg även kändisen Ola-Conny som i vanlig ordning packade upp bröd.

Igår (söndag) åkte jag och Henrik hem till Ulricehamn, för att med engång åka till Limmareds värdshus med hela familjen och äta söndagsmiddag som mamma bjöd på. Väl där var det fullt av folk, och jag tror faktikgt INGEN åt något annat än schnitzel. Det är ju trots allt vad Limmareds värdshus är "känt" för. Och gott var det också!

Just nu sitter jag och läser Stefans Livs blogg. Skratt finns!

Snart kommer jag zappa mellan 4 olika kanaler på tv. 1an, 3an, 4an, 5an och Tv4 plus. Varför ska de sända alla bra program klockan 20.00 en måndagkväll? Hmpf. Senare blir det också "Pensionärsjävlar", och förra veckans avsnitt var hur roligt som helst. Satt och skrattade oavbrutet i en halvtimme. Tummen upp!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte läst den innan men den är verkligen jätterolig!! Haha tack för tipset!

/Vicks

2010-11-09 @ 10:36:14

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0