Mina tankar går till Lance..

I oktober så tog Lance Ward time out från HV71. Jag och många med mig undrade varför. Det sas att han åkt hem pga familjeskäl. Hela hans familj bodde kvar i Kanada medans han spelade här i Sverige vilket måste vara bland det värsta. Ett tag innan han åkte hem hade det gått ett par matcher från och till som han inte fick spela. Så, iallafall mina tankar var att han kanske åkte hem pga att han inte fick spela osv. Idag på HV71s hemsida står det om anledningen till att han åkte hem. Det gör ont i mig och jag hoppas att allt kommer gå bra. Ni kan läsa det lilla som står HÄR.


Kommentarer
Postat av: simone

sv. woh.. hysterisk små fötter låter.. väldigt smått.. stl 34? :)

2010-11-23 @ 17:05:15
URL: http://fattybom.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0