Pasta med kräftstjärtar

Här kommer en av maträtterna Henrik bjöd mig på en av de första gångerna jag var hemma hos honom. Jag älskar det och det är hur enkelt som helst!



Pasta med kräftstjärtar

Pasta
Creme Fraiche Paprika/chilli
Färsk spenat
Kräftstjärtar

Koka upp valfri pasta. Häll av vattnet, skölj INTE med kallt vatten och häll ner pastan i kastrullen igen, rätten ska INTE kokas eller något mer efter pastan. Häll över creme fraiche paprika/chilli och blanda runt. Hacka spenaten grovt, häll av lagen från kräftstjärtarna. Blanda ner spenaten och stjärtarna.

Klart!

Anledningen till att jag inte skriver ut hur mycket man ska ha beror på att det faktiskt inte spelar någon roll hur mycket man tar av allt. Men tänk på att paprika/chilli creme fraichen är ganska stark.



Kommentarer
Postat av: R O B I N A :)

:) Haft en bra måndag? =D

2010-11-29 @ 14:52:20
URL: http://refflan.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0