Stress

Idag ringde klockan 07.00. Jag somnade 03.30 inatt. Kul. Tvättade hela morgonen tillsammans med kärleken. Sedan bar det in mot stan med Henrik, Jim och Emelie, kikade in lite nya affärer som öppnat, bland annat "New yorker" där jag köpte ett par jeans och en tröja. Var även på nyöppnade "Lagerhaus" där jag köpte nummer 4 av skålarna jag visade här. (Köpte även nummer 2 och 6 när vi ändå var inne i stan!) Nu kommer mitt julgodis som jag ska göra se ännu godare ut när det ligger i fina skålar! Hurra!

Sedan åkte vi hem för att snabbt gå till Henriks pappa som fyller 50! Hurra för honom! Han och hans tjej åker till Thailand på måndag och kommer hem den 14e december. Nejdå, jag är inte alls avundsjuk. Jag ska under deras resa vara hundvakt åt söta Sigge. Kan bli spännande att passa en wachtel som är 8(eller 11år, åsikterna om hans ålder var väldigt delade idag. Haha) som beter sig som ett yrväder. Jösses. Det kommer nog gå fint!

Efter det var det meningen att det skulle bli "årets bonnafest". Hells angels som vakter och en Lemmy som fyller 50. Henrik åkte iväg men jag valde att stanna hemma. Orken för fest finns helt enkelt inte. Istället har jag hängt tvätt och tagit ett långt varmt bad med tända ljus! Nu ska jag fortsätta titta på "kärlek på menyn" senare blir det någon annan tjejfilm.

Imorgon ringer klockan ganska tidigt igen, Henrik, Mattan, Acke och Jag ska åka och skjuta lerduvor. Eftersom jag är grymme på luftgevär lär det gå minst lika bra med lerduvor. Hoppas jag. Vid 15.00 kommer Sigge och vid 20.00 är det "Ensam mamma söker"final! Det är mycket nu!

Nä, sängen och täcket väntar!

Hoppas ni alla har en bra kväll, vad gör ni?



Kommentarer
Postat av: Ingrid

oj vilken dag!

2010-11-28 @ 16:29:17
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0