Stureplan.

Som känt så ska jag till Stockholmo på torsdag. Ska bli grymme! Stone Sour i fryshuset kommer gå otroligt fint! Och som körsbäret på milkshaken ska jag också få träffa min fina Hannah en snabbis! Som det ser ut nu så blir det en fika på Stureplan. Då tänker ni, "Josefin? På Stureplan?" Japp, när man ändå ska till Stockholm så kan man ju träffas där plus att det ligger nära hostlet vi ska bo på, och "svampen" kan ju inte vara så svår att hitta! Men jag är nervös. Stureplan är väl kanske inte min cup of tea, men vad gör man inte för underbara Hannah! Det var så längesedan vi sågs!

En mycket, mycket gammal bild på mig och Hannah.

 


Kommentarer
Postat av: niclas

stureplan har goda reekor och fin chardonnay!



tar knappt 5 min att gå till stureplan från vårat residens! =P

2010-11-15 @ 21:29:46

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0