Tandblekningstävling!

http://www.beconfident.se/sv/product/1/Startpaket-16-Sensitive-Mint

Här har vi produkten som jag mer än gärna prövar
! www.beconfident.se är de som står för produkten och Laila har hand om själva tävlingen!

För ett par år sedan hade jag tandställning. Detta vet väl alla som någongång haft tandställning är illa för färgen på tänderna. Förmodligen ett problem som är mer eller mindre jobbigt för ex-tandställningsoffer.
Efter tandställningen fick jag raka och fina tänder, men nu är de åt det gula hållet och jag känner inte alls för att visa upp mitt leende. Hade vart underbart med lite blekning så man iallafall kan le på vissa fotografier, bröllop osv!
Så, tandblekning har länge varit ett stort alternativ och önsketänkande. Nu kan det förhoppningsvis bli möjligt! :D   


"Pepsodent? Nej tack, jag väljer beconfiDent!"





Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

haha skönt citat =)

2010-11-27 @ 11:54:57
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0