Varning för nakenchock!

Detta är bilder som jag egentligen inte skulle vilja visa för någon alls! Nakenbilder osv är inte min grej, överhuvudtaget, det är bara jobbigt för mig. Men, för ett tag sedan så skrev jag om att jag tror att jag kan vara överkänslig mot vatten.
Här kommer bilder som jag hoppas på att ni kanske kan kommentera och skriva vad ni tror, kan det vara allergi?
Dessa utslag kommer alltså i princip direkt när jag duschar, innan jag ens använt schampo eller duschtvål och det kliar så in i h.lvete.
Bilderna är också tagna ett ganska bra tag efter att jag gått ur duschen, kanske 25-30 minuter efter, så det brukar se värre ut, här har dte ju tillochmed börjat lugna ner sig..
Klicka på bilderna..



Såhär ser ryggen alltså ut ganska lång tid efter..


Som ni ser så är det små vita prickar i allt det röda..


Snälla, vad tror ni det kan bero på? :(


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0