Återblick och skvaller!

Igår när jag och Linnéa åkte till Borås, fick jag mig det roligaste och konstigaste skvallret på mycket länge! Det handlade om min kära kära vän Malin från Lund som nu bor i Oslo där jag träffade henne. Jag ska inte gå ut med vad skvallret handlar om, för tror inte alla vet om vad det är, och man vet ju aldrig, kanske är någon av tanterna på mitt gamla jobb som läser min blogg? Grejen det handlar om är så komisk, eller inte själva grejen, men hur det kom sig att det blev som det blev och ATT det blev är komisk! Jag tycker dock det är skitkul att det blev såhär!

Bilden är från våran "Cowboy & indian fest". Henrik, Malin, Oliver och lille jag. Henrik och jag är cowbojsare, Oliver är turist, och Malin är en ökenboll. Ni vet en såndär som susar runt i öknen i början av alla västernfilmer?


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0