Det var tider det..

Kikade igenom massa gamla bilder förut. Hittade otroligt många asom jag glömt av eller lagt långt bak i huvudet. Sånt är väl ändå underbart? Hitta något man inte visste man hade..

Jag hittade kort från när jag och Vicks var ute i Jönköping, strax efter vi tog studenten. Jag är ledsen Vicks, men jag är tvungen! Vissa kort är roligare än andra, och vissa kort har jag låtit bli att visa upp för omvärlden, för bådas skull!
Just dessa bilder älskar jag, speciellt den när Vicks posar hejdlöst. jag minns såväl hur kortet gick till, hur hon berättade hur man skulle stå osv för att se smalare ut. Åh, det var tider detta!





Klicka på bilderna för större format!


Update: jag ser nu på bilderna att jag hade sjuukt solbrända ben (Tackar jag turkiet för!) och väldigt snygga ben också! Hm, undrar vad som hände..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hhmm:p/vicks

2010-10-31 @ 19:29:03

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0