Fyrklöver

Inatt eller imorse, vad vet jag, så drömde jag att jag hittade en fyrklöver. Jag kan inte tyda drömmar, men det måste väl ändå betyda att något väldigt bra är påväg att hitta? Kanske var det grejen igår som fick mig att känna lycka?

Hur som haver så ska jag till Ullared idag. Jag hoppas hoppas hoppas att det är väldigt lite folk så man kan kika runt i lugn och ro de få timmarna vi ska vara där. Alla andra gånger jag varit där har det nästan alltid varit proppfullt med folk, speciellt tanter med vagnar. Tanter med vagnar borde få en alldeles egen dag sisådär en gång i månaden när BARA de får vistas inne på Gekås. Alla andra dagar är det strängt förbjudet att vara tant, och ha kundvagn. Jag vet inte hur många gånger mina stackars hälsenor fått stryk av denna sorts tanter. Sen hur arga tanter är när de är på Gekås Het otroligt, och de SKA fram till varje pris. Sinnes!

Önska mig lycka till! Eller vänta! Det är kanske DET lyckoklövern betyder? Att det inte ska vara en enda tant med kundvagn?! Åh, hoppas!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0