Gamle tanta har krämper i hele kroppen!

Idag på jobbet så höll jag på att svimma. På fullaste allvar, utan överdrift. Sådan här mensvärk (förlåt mig, alla ni som är överkänsliga mot ordet mens) har jag aldrig någonsin varit med om.
För en liten stund blev det kolsvart för ögonen och jag kände hur jag vinglade runt där bland alla kantiner och tallrikar. Jag gick och åmade mig i min ensamhet och vaggade runt som en annan gamling. Såg förmodligen ut som jag hade gymnastikövningar också eftersom jag hela tiden sparkade ut med benen och gick ner på huk pga mina kramper i benen. Konstigt att man får kramp av mensvärk? Spykänslan har jag burit med mig under hela dagen.
Den däringa mensen är ett fruktansvärt fördärv! Eller, inte själva perioden, men att det ska göra så helvetiskt ont!

Nu ska jag gå och fylla min varmvattenkudde och sedan krypa ner i sängen för att försöka få ett par timmars sömn. Fördärv! Börja knapra piller igen månne?



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0