Gekås

Det slutade med en påse fullproppad med goda ting. Tex ett par retro hörlurar som ser ut precis som en mikrofon i gammalt styck. Alltså sån där mikrofon i stål. Inte en sån där stor fluffig grej..
Köpte en massa felaktiga saker också som jag måste åka tillbaka med, och det är dumma fel, som drabbar mina julklappar jag ska ge bort. Så åter till Ullared inom 30dagar är ett måste!




Dessa vackra fick följa med mig hem från Gekås. I love them! De sitter sjukt snyggt och närapå inget ljud utifrån hörs. Alldeles underbart att åka buss i dessa med andra ord! Slippa allt tjatter från folk runt om! + att en sådan här mikrofon förmodligen någongång kommer sitta som tatuering på mig.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0