I´m solly...!

Dåligt med uppdateringar här nu känner jag.

Men jag har ju lyckats skaffa mig jobba. Eller nej, där ljög jag väl lite. Jag har fixat mig ett vikariat på obestämd tid. Förra veckan skulle jag egentligen bara jobbat på måndagen, som jag vetat sen länge, men det blev hela veckan, och som det ser ut nu blir det hela nästa vecka också, och förhoppningsvis mera (håll era tummar!).

Annars händer väl inte speciellt mycket?

Var på derby i fredags. Ett måste när man är hockeytokig som jag. Division 2 hockey är inte samma grej som elit dock. På sätt och vis är det lite roligare, fast lamare. Det är väldigt mycket mer närspel och slagsmål. Och det gillar vi ju! Har jag fått från min käre far. UIF-NIK. NIK vann, och det var väl inte speciellt oväntat..

Hämtade också Alvisen på dagis i torsdag. Bara för att jag ville. Det är så himla mysigt och hämta henne. Hon blir så glad och förvånad över att det inte är mamma eller pappa som kommer och hämtar. Söta lilla jentan..

Det har även snöat. Och jag har bild på det hela, men, jag har noll ork eller vilja att lägga in dem just nu..



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0