Idrottsmän..

Nu är det yttligare en fotbollsspelare som är misstänkt för våldtäkt. Jag funderade lite över det där.
Det sägs ju att idrottsfolk får vilka tjejer/killar de vill. Är detta något som alltså går dem över huvudet? Så fort det är en tjej en kille inte kan få så våldtar de dem istället? Mycket mycket märkligt! Det är faktiskt inte alla tjejer som vill ha en idrottskille! Jag vet många tjejer som mer än gärna ligger med killar för att de är kända, men alla tjejer är inte sådana, så dra inte oss alla över en kant för h.lvete! Idrottsfolk är som vem som helst!

Tillexempel så har jag fått kommentarer ofta att jag skulle vara hockeyhora. Haha. Detta är skrattretande som fan. Folk som känner mig vet att jag uppskattar hockeyn och inte killarna på planen förutom deras spelsinne. Som många sagt om mig "Diskutera inte hockey med henne, för hon vet vad hon snackar om och hon ger sig inte". Jag tycker det är kul med folk som gillar hockey, vare sig de spelar eller inte, för det går att diskutera hockey med dem. Men jag skulle aldrig i mitt liv ligga med en kille för att han spelar hockey, för sanningen är, många idrottsmän (och säkert kvinnor) vet om just det här problemet, "Jag idrottar, då finns det folk som mer än gärna ligger med mig, utan problem." BLÄ!

Slutsatsen av detta är; Jag älskar sporten, inte killarna.

Jag skulle kunna skriva en lång roman om just det här. Jag blir så förbannad. Vi tjejer kan också gilla hockey!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0