Innebandykarriär och matchmaker!

Tänkte i ett kort sammandrag få fram vad jag ska göra den här veckan. Något som kanske inte intresserar alla men som intresserar mig till maximum!


Tisdag:
Innebandypremiär med start på karriär! (Hoppas hockeyspelandet avspeglar sig utan is?) Jag ska va dödast och döseriös!
Onsdag:
Förhoppningsvis kunna lämna ut x-antal CV hos olika företag.
Torsdag:
Hinna lämna fler Cv? Om pappret räcker.. & förmodligen hockey hos Becca och Dea på kvällen.
Fredag:
VOLBEAT! Tjoho! Träffa vänner från hela avlånga Sverige som jag inte träffat på år och dar!
Lördag:
Herr Värmland kommer till Jönköping och det ställs till med brakkalas!
Söndag:
Förmodligen mer död än tisdagen.


Jag tror nog veckan kommer duga mer än bra!
Vad tror ni? Låter det bra?


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0