Överkänslig mot vatten?

Sitter och kikar en massa uppslag på nätet om människor som är överkänsliga mot vatten. Jag är rädd att detta gäller mig. Flera gånger nu de sista månaderna får jag röda utslag som kliar hysterisk när jag duschar och efter duschen. Det spelar ingen roll om jag duschar varmt eller kallt, och utslagen kommer innan jag ens använder duscreme eller shampoo och liknande. Är dte som jag nu fasar för känns det sinnessjukt jobbigt. Har precis duschat nu, och har röda "utslag" över hela kroppen. Främst på halsen...

Usch..


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kanske är något i vattnet hos killen din? Eller så kanske du är torr? Kliar det? Hade en själv en period då det var så när vi flyttade in här men det försvann sedan.. fick höra att det kunde bero på stress..

2010-10-08 @ 18:29:37
URL: http://viktoriavilljobba.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0