Pepp!

Ikväll smäller det. Volbeat i Skandinavium. Ska bli satans bra! Står tydligen skrivet att de ska göra sin bästa live-konsert hittills. Kan man bli annat än förväntansfull? Hurra!

Vi kommer dock till Göteborg himla sent, och det är cirka 6pers från olika delar av landet som jag MÅSTE hinna träffa.

¤ Min kära bror och hans fru från Göteborg.
¤ Micke och Jimmy med tillhörande vänner från Karlstad.
¤ Niclas med tillhörande vänner från Göteborg.
¤ Rebecka som jag inte träffat sen gymnasiet, från Ulricehamn/Borås.

Sen hoppas hoppas hoppas jag på att jag kanske får chansen att säga hej till Pontus också, som ska på AQs premiär!

Eftersom vi inte ska stanna i Göteborg efter konserten förstår ni kanske att denna plan att träffa alla kommer bli väldigt körig. Men, nu kör vi!





Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0