REA-nörd.

Nej, jag menar förstås inte acapella-gänget REA. Utan rea som i vansinnigt billigt!

Var på Knalleland i Borås med mamma och pappa idag. Mysigt att gå runt där. Speciellt med mamma, eftersom vi ofta var på Knalleland när jag var mindre.
Jag köpte nästan bara saker på Rea. Denna underbara rea som finns där utan egentlig anledning.

Rean som nu finns i min horisontella garderob är; Två tunnstickade koftor á 80kr styck. En Beatles-tshirt, 65Kr. En skrikrosa volangklänning, 114kr & 2 par galna örhängen á 10kr styck. Även ett träningslinne som jag anser som rea. Det kostade egentligen 99kr, men eftersom jag blev medlem helt gratis också så fick jag det för 59kr. Grymme!

Det jag som inte var rea på var sådant jag verkligen behövde. Bland annat ett par träningsshorts (sjukt snygga förövrigt), och en halsduk. Det var det enda jag köpte som inte var rea. Duktiga jag.


Bilder kommer imorgon!



Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: Ja verkligen en nostalgitripp!

Sen har vi ju Bumbibjörnarna och Ankliv också, slår aldrig fel ;)

2010-10-03 @ 19:34:27
URL: http://fjanty.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Duktig du är! :D

2010-10-04 @ 10:29:50
URL: http://viktoriavilljobba.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0