Tatuering

Jag är fortfarande helt insnörad på min förbannade tatuering som aldrig blir av. Herregud. Vad är problemet? Mer än pengar vill säga.. Har velat göra en och samma tatuering sen jag var ungefär 14-15. Jag vill fortfarande ha den, så varför gör jag den bara inte? Visst, jag vill ha den på foten, och det är ju tydligen ett av de värsta ställena men, det är väl för i jössenam bara att bita ihop? Åh. Jag blir så trött på mig själv.

Sen har ju en "ny" idé kommit till tatuering. Den har väl funnits i huvudet i cirka ½året. Den vet jag väl egentligen inte alls hur den ska se ut eller vart jag ska ha den, vet bara exkat vilken text jag vill ha. Och det är bästa texten någonsin. Jag tänker inte berätta vad det är för text. Risken med tatueringar är ju att folk snor idéerna, och jag vet inte vilka ni är för ena som sitter där och filurar :P Och jag vill vara "först" med dem, även om människor förmodligen kanske har liknande, så vill jag iallafall få tro att jag är först!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0