Tävling hos Purity.webblogg.se!

Purity.webblogg.se kan man nu tävla om Britney Spears nya parfym "Radiance", (passande namn va?) Slänger upp mina bilder på en sminkning jag gjorde för en stund sedan.

Man ska alltså ta inspiration från sitt drömresemål, och som många vet så är just mitt drömresemål Australien, så varför inte ta inspiration från en av Australiens mest kända platser? Ayers Rock förstås!











Färgerna jag använt mig av är förstås brunt, rött, orange och gult. Varma och sköna färger!


Vill ni också tävla? Besök Purity.webblogg.se!




Kommentarer
Postat av: Viktoria

gud så snyggt!!!! <3

2010-12-03 @ 21:41:15
URL: http://viktorianystrom.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0