Tjo, vad det var livat.

Imorgon ska jag träffa min kära spill-Linnéa! Just det där med spill kommer ifrån att hon mer eller midre aldrig kan hålla maten i mun. Det spills hit, och det spills dit.
Älskade hon kom för ett par dagar sedan hem från Oslo, och på måndag åker hon till Stockholm, för att på tisdag ta flyget bort till syd-Amerika. Behöver jag säga att det känns jobbigt och vemodigt? I hela 4½ månad ska hon och hennes fina pojkvän David vara där borta.
Det har innan gått flera månader mellan gångerna vi ses, men man har ändå trott från den gången man ses att "det är säkert inte länge kvar tills vi ses igen". Men nu är det svart på vitt att jag inte kommer träffa den här tösabiten på 4½ månad, minst! Huvaligen.
Imorgon ska vi iallafall ta en sväng till Borås, och förhoppningsvis ska jag hitta något att ha på mig på lördag. Inte det lättaste att hitta 40-talskläder. Förslag?



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0