Behålla eller inte behålla.. Det är frågan!


    
   


Fint att jackan har olika färg på varje bild? Det är som en jacka Linnéa har, Den är oftast militärgrön, sen i vissa ljus så är den brun. Just militärgrön kanske har den grejen att byta färg titt somtätt?
Jag vet iallafall inte om jag ska behålla jackan eller inte? Jag älskar detaljerna på den. Den skriker verkligen Josefin på alla sätt.. Men jag skulle kanske behöva en vinterjacka istället? Åh, ni måste hjälpa mig!!

Ska jackan få stanna eller ska den åka tillbaka?



Kommentarer
Postat av: Conny

Du kommer frysa i den under vintern. BYT till en ordentlig vinterjacka!

2010-09-28 @ 17:17:59
URL: http://www.anorakalert.com
Postat av: Viktoria

Du kommer antagligen frysa, ja. MEN om du lämnar tillbaka den kommer du då inte tänka på den hela tiden? Kanske ångra dig? Fundera på det också.. För det är verkligen Jossefärg och en Jossejacka, superfin!

2010-09-28 @ 20:10:54
URL: http://viktoriavilljobba.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0