Fule du!



Jag satt och funderade på den här bilden innan. Undrade varför jag egentligen tog kort på ett gosedjur från Liseberg? Sedan kom jag på det, det här gosedjuret får mig att le av två anledningar.
Det är en lång "mask" som man kan dra ut, och den är väl inte det vackraste världen har sett, men den är sådär fulsöt på något vis. Största anledningen till att den gör mig glad är för att Henrik vann den när han och jag var på Liseberg en av dagarna när vi firade vår 1årsdag. Han vann den på det där "lotteriet" när man ska kasta ringar runt flaskhalsar ni vet? När man ska kasta ringar här, får man en "ringhållare" och ringar på. Jag bad om att få en grön sådan, killen sa "javisst!" men han ger mig en rosa? Ser jag ut som en rosatjej? Klart som fan inte jag satte en enda av ringarna! Henrik var duktig och vann dock..
Så, undermedvetet kan en fulsöt sak framkalla många underbara minnen!




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0