Henrik och hans sjukdom.

Henrik är sjuk. Fortfarande. Han är ynklig.. eller, nej, inte så faktiskt. Men synd om honom, det är det! Han frågade precis om hans halsmandlar var svullna. Jag tog mig en kik genom tänd mobillampa och tungskrapa(Nej, jag skrapade inte hans tunga) som jag tryckte ner mot hans tunga som läkaren gör med en "glasspinne" och han fick säga "aaaah". Vi lekte på sätt och vis "doktor" fast på ett inte-så-speciellt-sexuellt-sätt.
Jag blev äcklad. Hans mandlar är gigantiska. Det tyckte inte direkt han tills jag visade mina (som inte ens syns trots att jag är sjuk)..  Jag tänkte först ta kort på hans mandlar, men insåg ganska fort att jag behöver ju inte ta kort på PRECIS allt, speciellt inte det här som faktiskt är ganska äckligt!
Jag försöker få in i Henriks lilla skalle att han måst besöka farbror doktor ibland och inte vara så fruktansvärt manlig jämt..



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det låter inte hälsosamt :(

2010-09-28 @ 10:33:38
URL: http://viktoriavilljobba.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0