Jublar.

Jag åkte till A6 och vände i princip.
Var inne på "skopunkten" eftersom jag på deras hemsida hittade ett par galet fina skor för enbart 99:-. Det stod att skorna fanns i min storlek i butiken på A6. Jag åker dit, går runt och kikar, hittar absolut inte skorna, och barnavdelningen där är inte speciellt stor så svårt att missa dem liksom.. Frågar tillslut en tjej som jobbar, som berättar att de inte längre har skorna eftersom det var sommarskor. Jag får snällt vänta till våren.
Då undrar jag, VARFÖR står det då på hemsidan att de finns? Hade man beställt dem där så hade man alltså inte fått dem då? Jublar! Uppdatera!

Tittar på Idol nu. 47åringen är grym!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0