Linserna!

Jag har ju glömt att visa hur linserna blev. Inget att hurra över dock..


1. Min egen ögonfärg.





2. De blåa linserna..





3. Glitter linserna..





Jag tycker knappt det syns skillnad. Jag tycker bara det ser fruktansvärt märkligt ut eftersom linserna är mycket större än min hornhinna.. + att linserna gör att jag ser suddigt och blir fruktansvärt irriterad i ögonen. Det var INTE ett bra köp!

Förövrigt, en eloge till alla er som tvingas använda linser varje dag! Jag förstår inte hur ni orkar!


Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Dina ögon är finast :) Men tyvärr får jag hålla med dig det syns knappt :( Och ja, linser är sjukt jobbigt att hålla på med!



Vickan aka glasis ;)

2010-09-28 @ 20:07:48
URL: http://viktoriavilljobba.blogg.se/
Postat av: simone

dina egna är vackrat! men glitter i de sista ser jag inte.. :O

2010-09-30 @ 11:29:23
URL: http://fattybom.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0