Ny bloggdesign!

Underbara Viktoria har nu hjälpt mig med min blogg!
Bloggen var i stort behov av upprustning, och hon var otroligt snäll över telefonen att fixa om den. Viktoria är så fruktansvärt duktig på det hon gör, och det var verkligen inte mer än rätt att hon fick stipendium när vi tog studenten! Hon minns alla olika HTML-koder i huvudet, vet precis vad hon ska ändra för att det ska bli rätt osv osv osv medans jag sitter i andra änden av telefonen och hummar och försöker hänga med på nåt litet hörn.
Jag beundrar verkligen dig Vicks!

(Jag ska dock tillägga att jag faktiskt gjort headern själv iallafall. Om det ens är något att påpeka när Vicks har gjort allt annat? Hm...)


Tack tack tack tack Vicks!


Ser ni inte nya designen? Tryck F5!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0