Obefintlig självdisciplin.

¤ Jackan som jag INTE skulle köpas. Jackan köptes ändå = Obefintlig självdisciplin.
¤
Jag ska gå ut och springa/gå. Jag springer eller går inte så ofta som jag borde/vill = Obefintlig självdisciplin.
¤
Jag ska börja äta otroligt nyttigt! Jag äter inte nyttigt = Obefintlig självdisciplin.

Denna lista kan göras så fruktansvärt lång.
Men jag har faktiskt börjat göra något åt dessa 3 sakerna iallafall.

¤ Jackan lämnades motvilligt tillbaka igår. Just nu känns det dock bra.
¤ Jag och Vicks ska framöver "utmana" varandra varje dag klockan 10.00 och gå ut och gå minst 30min.
¤ Startade den här dagen med rågflingegröt med linfrö, ett ägg och ett glas juice.

Jag hoppas kunna fortsätta såhär. Så jag inte bara är inne i en lyckosam period?


Påtal om lyckosam period. Jag tävlar om ett halsband på Emmys blogg. Hennes blogg är underbar, den är så lättsam och väldigt underhållande att läsa! Kolla in den!



Kommentarer
Postat av: emmyg

Hey! :) fotona man framkallar blir i det formatet de är. Om fotot text är avlångt, blir kortet du framkallar jäääättelång. Det är rätt bra tycker jag :)

2010-09-30 @ 18:55:40
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Det kommer att gå superbra! Men du.. försök pressa egen juice än den du köper för den är inte bra alls :/

(jag vet jag är fjantig men ändå)



Puss!

2010-10-01 @ 17:58:31
URL: http://viktoriavilljobba.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0