Rosor = Myskväll.




En helt vanlig eftermiddag kom min älskling hem med rosor. Jag frågade varför jag fick det.
"Du behöver det.. Du har varit så nere på sista tiden.."
Min fina man..
Han kan när han vill! :D
Detta resulterade till att jag ville laga någon speciell maträtt en helt vanlig måndagskväll.



Det här fick det bli.
Duchessemos med älgstek och baconinlindad sparris.
YUM!



Till efterrätt tänkte jag att vi skulle äta lite av den goooda glassen som fanns i frysen.
Insåg sen att jag på morgonen vaknat av att Henrik slog, sparkade och svor för att få igen helvetes-frysen som varit öppen hela långa natten. Så, allt i frysen var nu därför täckt med frost. Men, glassen var sjukt god iallafall. Konstigt nog!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0