Det va då själva...

Nu kan jag inte svälja heller. Hallelujah. Hmpf.

Dagen på jobbet har gått fint, trots halsen som gjort att jag gör sjuka grimaser varje gång jag ska svälja. Snyggt inför det nya gänget.
Nya skiftet som jag började på idag är yngre människor än det förra vilket känns riktigt kul, men de är inte riktigt lika trevliga? Men det kommer nog framåt veckan.

När ja kom hem kände jag en svag lukt av köttfärslimpa. Älskade mannen min hade gjort det så vi har matlådor till imorgon!

Nu ska jag nog krypa ner brevid honom. Detta är det tråkigaste med att jobba kvällsskiftet. Vi pratar i telefon några gånger om dagen, annars så säger vi bara hej när jag kommer hem eftersom han sover. Och jag sover när han går till jobbet. Men men, det är bättre än distansförhållandet vi hade innan!

Sov gott folks!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0